מה זה נכס דיגיטלי מניב וכיצד ניתן להשקיע בו ולהרוויח כסף ללא התעסקות

מה זה נכס דיגיטלי מניב וכיצד ניתן להשקיע בו ולהרוויח כסף ללא התעסקות

תוכן עניינים

מה זה נכס דיגיטלי מניב (נכס אינטרנטי)? מאז התפתחות האינטרנט, העולם הדיגיטלי צבר תאוצה, הרבה מאוד צרכנים עושים כסף מהרשת. אם זאת, לעומת מה שחשבתם, אין דבר כזה ״כסף קל״, יש עבודה קשה ותגמול אמיתי וראוי לשבח. אם אתם מחפשים כסף קל עם עבודה מינימלית וקלה, תחומי הדיגיטל זה לא המקום שנועד לכם. תחום הדיגיטל מאפשר הכנסה פסיבית ומצוינת יחד עם עבודה קשה, מאומצת, ומלאת אתגרים.

מה זה נכס דיגיטלי – כל מה שרציתם לדעת

נכס דיגיטלי הינו נכס אינטרנטי המכיל מידע, רעיון, או נתונים דיגיטליים הנמצאים בבעלות של אדם. לדוגמא – אפליקציה ייעודית, אתר אינטרנט ממיר, או רעיון וירטואלי המפיק רווחים טובים לבעליו. לעומת זאת, נכס שאינו דיגיטלי הינו נכס שלא נמצא בבעלותכם, או שאינכם זכאים אליו. לדוגמא – מוצר שאתם משווקים תוך כדי שיתוף פעולה עם גורם אחר, הנכס שלכם, הוא השירות בלבד.

הנה כמה דוגמאות לנכסים דיגיטליים אפשריים:

1. אתר תוכן אינטרנטי – אם יש לכם אתר אינטרנט בבעלותכם המלאה, זהו נכס דיגיטלי עשיר מאוד ובסיס שיווקי עצום. אתר האינטרנט יכול להפיק הרבה רווחים משמעותיים לבעליו, לדוגמא – מכירת שירות או מוצר, הספקת שירות לציבור, הצבת פרסומות ובאנרים, מכירת לידים או ברטרים, או כל דבר שאתם יודעים ויכולים לייצר. אתר האינטרנט שלכם הוא המקום שבו אתם יכולים לפרוח, לייצר הכנסה פסיבית ומודעות אינטרנטית. ללא ספק, מדובר בנכס דיגיטלי עוצמתי הדורש השקעה כספית מינימלית ובעיקר זמן עבודה והתמדה עם אחוזי הצלחה גדולים במיוחד. ולכן, המודל העסקי שלנו כולו מבוסס על אתרי תוכן אינטרנטיים.
כסף באינטרנט מהשקעה באתר תוכן נכס אינטרנטי נדל"ן דיגיטלי מניב

2. אפליקציה ייעודית – תחום האפליקציות הוא בין התחומים הריווחים ביותר בישראל. אם יש ברשותכם רעיון מנצח, עם פתרון שעונה על דרישה, יצירת אפליקציה ייעודית היא בחירה מצוינת. אם זאת, זכרו – תחום המובייל הינו תחום אגרסיבי עם הרבה תחרות. ללא ספק, אפליקציה ייעודית נחשבת כנכס דיגיטלי עוצמתי שעשויה לייצר הכנסה פסיבית טובה אך עם זאת טומן בחובו השקעה כספית של הון גדול וסיכון גדול להפסד כספי.

3. ערוץ יוטיוב – שיטה נוספת ליצירת הכנסה פסיבית יציבה הינה הקמת ערוצי יוטיוב… יוצרי תוכן רבים ביוטיוב מייצרים הכנסה עיקרית משמעותית ואף יוצאים לחופש כלכלי, כדי להצליח בתחום היוטיוב נדרשת היכולת לייצר תוכן איכותי ומעשיר, ברוב המקרים נדרשת יכולת צילום ועריכת וידאו ונדרשת רמה מסוימת של חשיפה מול קהל כדי לצבור עוקבים. אצלנו בסוכנות Investa קיימים מגוון ערוצי יוטיוב מצליחים דרכם אנו משווקים את הנכסים הדיגיטליים של הלקוחות שלנו.

4. מוצרים דיגיטליים – שיטה נוספת בה אנו מתמחים ב-Investa הינה יצירת מוצרים דיגיטליים, כדי לייצר מוצר דיגיטלי איכותי נדרשים זמן וכספים רבים ויכולות שיווק ויצירת מערכי שיווק מקיפים עם אוטומציה מלאה, סוכנות Investa הינה הסוכנות היחידה בישראל ובעולם אשר פיתחה פלטפורמת זכיינות למוצרים דיגיטליים רבים ומערכי שיווק שונים כדי למנף את פוטנציאל הרווח של הלקוחות שלו. ב-Investa הושקעו מאות אלפי שקלים ומאות שעות פיתוח והקלטה של מוצרים דיגיטליים שונים שנמכרים באלפי שקלים הניתנים לשימוש במסלול הפרמיום שלנו.


אלה הם הדרכים העיקריות ליצירת נכס דיגיטלי עם הכנסה פסיבית של מעל ל־10,000₪ בחודש. אתרי תוכן אינטרנטיים היא הבחירה המומלצת ביותר לצרכנים, בתוכה קיימים אופציות רבות לבחירה: שיווק של דפי נחיתה, מכירת מוצרים דיגיטליים, בניית מגנטי לידים, מוניטיזציות שונות, שיווק שותפים, מכירת האתר לאחר הצלחה, ועוד הרבה. אם זאת, תזדקקו לידע מסוים. ולכאן נכנסת לתמונה חברת Investa, המעניקה שירות מקיף להקמת נכסים דיגיטליים ליצירת הכנסה פסיבית לצרכנים מאפיקי רווח שונים הנמצאים כולם בתוך פורטל תוכן אחד גדול.

יתרונותיו של נכס אינטרנטי בשיטת Investa – למה כדאי?

מהנתונים שנבדקו, נכס דיגיטלי מעניק לבעליו את אחוזי התשואה מהגבוהים ביותר בעולם, מניסיון. קצת במספרים, נכס דיגיטלי ממוצא מניב כ־115% תשואה שנתית מכל השקעה אחרת שתמצאו. ההשקעה מאוד קטנה ברוב המקרים העומדת על פחות מ־200,000₪, אשר יכולה לספק לבעליה מחזור הכנסות גדול מאוד. באופן חודשי, נכס דיגיטלי מניב שזכה להצלחה יכניס לבעליו מעל ל־10,000₪ בכל חודש, בשנה ממוצעת, מחזור ההכנסות יעמוד על מעל ל־125,000₪. ואם תהינה השקעה רבה של זמן ובעיקר התמדה, הרווח יהיה עצום.

הנה כמה מהיתרונות הבולטים של הקמת נכס אינטרנטי:

  • תשואה גבוהה מהרגיל –  אחד מהיתרונות של בניית נכס דיגיטלי היא התשואה הגבוהה. התשואה השנתית המוערכת היא בין 115-180%, מדובר בהשקעה לטווח הארוך, השקעה שמחזירה את עצמה ברוב המקרים תוך 3 שנים בלבד. לאחר 5 שנים בממוצע המאזן השנתי צפוי ברוב המקרים להיות חיובי. לדוגמא: אם השקעתם 100,000₪, לאחר 5 שנים ההחזר השנתי הצפוי יעמוד על כ־115,000₪ באופן ממוצע. הכדאיות משתלמת, אחוזי התשואה הם מהגבוהים ביותר בעולם. ללא ספק, שווה לתת לזה צ’אנס.
  • ללא התעסקות (חיסכון בזמן) – כאשר קיים גוף שיווקי מאחוריכם, ההתעסקות בנכס הדיגיטלי יורדת. במילים אחרות – ההתעסקות, השיווק, הפרסום, והאנליטיקס עוברת לידי חברת השיווק. חברת השיווק אחראית לספק את ״הסחורה״ לדאוג לשיווק הנכס הדיגיטלי ולפרסומו. וכמובן, לעלות את התשואה והרווחים ככל האפשר.
  • הכנסה חודשית יציבה – עלייה הדרגתית משמעותית בהכנסה החודשית, חשיפה משמעותית, ומאזן חיובי תוך 3-5 שנים בממוצע. אם עד היום חשבתם שמדובר בסיכון גבוהה, חשבו אחרת. מדובר בהשקעה בעבור שירות מאוד איכותי ויעיל ועם אחוזי הצלחה משמעותיים, ועם עלייה ניכרת בהכנסות משנה לשנה ברוב מוחץ של הנכסים.

אלה הם שלושת היתרונות הבולטים ביצירת נכס דיגיטלי, ישנם יתרונות נוספים. לדוגמא – הנכס נמצא בבעלותכם, שקיפות מלאה לכל אורך הדרך, צפי להכנסה שגדלה עם הזמן, ועוד. זה הזמן להיפתח לעולמות חדשים, להגשים את החלום הגדול ביותר.

רוצים להקים עסק דיגיטלי עוד היום?
הרשמו כאן בטופס למטה למידע נוסף